dijous, 30 d’abril del 2015

I like... Mercedes-Benz GLA

Imatge de Mercedes-benz

Com es nota que no fa massa he començat aquest bloc, perquè avui obro una nova secció: I like... I de què anirà aquesta secció? Doncs com no podia ser... de COTXES. I no de qualsevol, sinó dels que m'agraden; amb això vull dir que si no tinguessin els preus que tenen, estarien al meu garatge, o si més no, un sí. Només em fixo amb l'aspecte físic d'ells, la veritat és que la potència, el consum..., en aquesta secció és igual.

Sóc d'aquelles que quan vaig amb cotxe (si vaig de copilot), no paro de mirar els que m'avancen a l'autopista, o els que em venen de cara quan la carretera és de dos carrils, o els que estan aparcats, etc. És com una obsessió! Però el cotxe del qual us parlo avui el vaig descobrir tot passejant pel meu poble. Vaig veure el seu darrere i em vaig enamorar. I si voleu que us digui la veritat, no n'he tornat a veure més. Quina llàstima!

Característiques més destacades:
- Cotxe tot terreny
- Esportiu.
- Diferents models (45 AMG, 200, 250, 250 4MATIC)
- Diesel o gasolina
- Pintura, llantes i tapisseria a escollir
- Infinitat d'equipaments (la majoria a part)
- A partir de 31.575,00 €

Si t'interessa saber més sobre aquest cotxe, ves a Mercedes-Benz.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...